شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

محفظه تست دما و رطوبت ثابت

توليد كننده انواع تجهيزات آزمايشگاهي و كشاورزي

محفظه تست دما و رطوبت ثابت

۱۸ بازديد

اتاق تست دما و رطوبت

اتاق تست دما و رطوبت ثابت

اتاق تست دما و رطوبت ثابت از Weiber محفظه هاي آزمايش محيطي هستند كه براي شبيه سازي شرايط آب و هوايي ثابت براي آزمايش طيف گسترده اي از محصولات از نظر كيفيت، عملكرد، ماندگاري و پايداري طراحي شده اند. آنها براي شبيه‌سازي شرايط دما و رطوبت ثابت استفاده مي‌شوند و در نتيجه يك محيط فيزيولوژيكي ايده‌آل براي آزمايش محصول ايجاد مي‌كنند.

 

اتاق تست دما و رطوبت ثابت

اتاق تست دما و رطوبت چه كاربردي دارد؟

اين تجهيزات در

  • آزمايش دستگاه هاي الكتريكي
  • قطعات و اجزاي الكترونيكي
  • ابزار
  • نمونه هاي بيولوژيك
  • مواد غذايي
  • ساير كالاهاي ساخته شده و فرآوري شده
  • سازمان هاي تحقيقاتي علمي
  • صنايع نيمه هادي
  • موسسات تحقيقات مواد
  • و ساير واحدهاي صنعتي و توليدي
  • كاربرد گسترده اي پيدا مي كنند.

ويژگي اتاقك هاي آب و هواي ثابت

اتاقك هاي آب و هواي ثابت Weiber مجهز به يك كنترلر صفحه لمسي LCD و يك صفحه نمايش گرافيكي است كه امكان نظارت بر تنظيم و پارامترهاي واقعي كار را فراهم مي كند.

اين تجهيزات قادر است تاريخ نسبي و اطلاعات كل سيستم عامل را حتي در حالت اجرا نمايش دهد.

دستورالعمل ها، تعمير و نگهداري، اقدامات احتياطي و گزينه هاي عيب يابي براي سهولت بيشتر در استفاده، فوراً روي صفحه نمايش داده مي شوند. طراحي اين محفظه‌هاي آزمايش يك سيستم رطوبت‌زدايي فعال يكپارچه را به عنوان بخشي از پيكربندي استاندارد تركيب مي‌كند و اجازه مي‌دهد تا گرمايش از هر شش طرف براي ايجاد يك محيط مرطوب و در عين حال جلوگيري از تراكم، ايجاد شود.

محفظه هاي آزمايش از يك مدار مرطوب كننده جدا از مدار الكتريكي براي ايمني بيشتر استفاده مي كنند. آنها همچنين مجهز به فن و موتور كارآمد براي حفظ گردش هواي كافي هستند. در نتيجه توزيع يكنواخت دما و رطوبت در سراسر منطقه كار تضمين مي شود. اين واحد از سيستم آبياري خودكار و منبع آب در گردش با فيلتر آب براي حفظ سطوح رطوبت بهينه استفاده مي كند.

 

اين تجهيزات همچنين با طيف گسترده اي از گزينه هاي برنامه نويسي و اسناد از طريق رابط ها مجهز شده اند و براي اتصال رايانه شخصي و شبكه سازگار هستند.

محفظه تست دما و رطوبت يكنواخت 

محفظه تست دما و رطوبت يكنواخت Weiber مطابق با استانداردهاي بين المللي كيفيت و ايمني طراحي شده است و در اندازه ها و پيكربندي هاي مختلف موجود است. آنها در هر دو مدل استاندارد و سفارشي موجود هستند و مجهز به گواهينامه CE هستند.

 

اين محفظه‌هاي آزمايش آب و هوا داراي ساختاري دو جداره هستند و داراي يك محفظه داخلي متشكل از صفحات فولادي ضد زنگ SUS 304 و يك محفظه بيروني از صفحات فولادي A3 با روكش پلاستيكي هستند. شكاف بين ديوارها با عايق PUF درجه بالا براي افزايش راندمان حرارتي پر شده است.

 

درب محفظه داراي يك پنجره مشاهده است كه امكان نظارت بر فرآيند آزمايش را فراهم مي كند و مجهز به يك درزگير لاستيكي سيليكوني تصفيه شده مقاوم در برابر درجه حرارت بالا است كه كاملاً منطقه كار را مي بندد و از هرگونه احتمال آلودگي و نوسانات دماي داخلي ناشي از محيط خارجي جلوگيري مي كند.

 

اين تجهيزات از كنترل كننده هاي مبتني بر ريزپردازنده براي دماي كاري بسيار دقيق استفاده مي كند. سيستم كنترل PID كاملاً قابل برنامه ريزي، هم عملكرد نقطه تنظيم واحد را براي تست هاي پايداري طولاني مدت و هم عملكرد چند نقطه اي را براي آزمايش چرخه اي محصولات امكان پذير مي كند. اين محفظه همچنين به عنوان محفظه تست رطوبت و دما كاليبراسيون نيز شناخته مي شود.

 

جهت ارتباط با واحد فروش با شماره 09924040145 تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.